6 Ekim 2013 Pazar

Az önce...

Biraz önce BEYEFENDİ nin bana mesaj atmış olduğunu fark ettim ( haa bu arada telefonum yok tanıştığımız siteden atmış ) İçimden dedim ki kesin ana avrat sövmüştür ben de artık onu sevmem hepten unuturum dedim. İçten içe seviniyodum mesajı açarken diyodum ki ÇAGÖY e karşı artık daha rahat olabilirim BEYEFENDİ kesin '' Artık bi sevgilim var sensiz çok mutluyum gibi bişiler yazdığını ( aslında böyle yazmasın diye de içimden dua ediyodum '' umuyodum.Ama öyle bişey yazmamıştı 

İlk mesajda ''ZEBEBE seninle son bi kez konuşalım'' deyip telefonunu vermişti. 

İkinci mesajda '' Ben seni çok seviyorum sonrada sevmeye devam edeceğim günün birinde çocuklarına beni anlatmayı unutma olur mu '' yazmıştı .Allah 'ım benim o an bi gözler doldu bi gözler doldu sokağın ortasındayım(uzun hikaye sonra bunu anlatırım) mal gibi herkes bana bakıyo.Sonra mesajı kapattım ve şuan olduğu gibi pc nin karşısına geçtim ve yazmaya başladım. Sonra şuan fark ettim ki profiline de bişiler yazmış Özetleyerek yazıyorum

Ben seni sevdim halada seviyorum ama artık dayanamıyorum bi buçuk sene oldu ne sesini duydum seni gördüm seni seviyorum ama buna dayanamıyorum ( benim profilime yazdığımı okumuş belli ki ) varsın sonumuz KLİŞE olsun yazmıştı 
                                           ALLAH 'IM ÇOOOOK DUYGULANDIM

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder