19 Ekim 2013 Cumartesi

Yaa biliyo musun çok mutluyum şuan oturmuş 90 lar izliyorum. Kimse umrumda bile değil eski sevgilimi bile düşünmüyorum o kadar. Aa siz olayı bilmiyosunuz!! Ben aradım telefonla beyefendi ile konuştum ohaa hem çok güzel bende çok kötüydü. Şuan başka bi kızla çıkıyormuş bi içime oturdu bi içime oturdu bilemezsin. (Ya ben bu çocuğu sevmiyorum diyodum ama meğersem seviyomuşum ) ama ne biliyim sanki o da Beni hala seviyo gibime geliyo geceleri onu düşünüyorum felan neyse şuan sadece şuan düşündüklerimi yazdım beyefendi ile konuşmamızı daha sonra yazarım ( her bu arada benim bunu yazdığım tarihle senin okuduğun tarih arasında fark olabilir birazdan ne zaman yazdığımı yazıcam ) 
16.10.2013 
(Bu arada yorum yaz bişi yap yakında Twitter vericem ordan takip et konuşalım bana bi çözüm Bulll)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder