1 Aralık 2013 Pazar

Ben

Ben nedense biri bana karışınca karşı bi laf söyleyince dayanamıyorum o an elimde olan şeyi onun kafasında parçalamak parçadığım kafasını duvara sürterek kıvılcım çıkarmak istiyorum ama o an yaptığım tek şey gülümsemek ama nası gülümsüyorum karşıdaki direk ''yapma ZeBeBe işte öyle demek istemedik yanlış anladın '' ahh ama ben her zaman sakinliğimi elden bırakmıyorum ''Tabi canım hiç önemli değil diyorum ''ama öyle bi yüz ifadesi varki yüzümde karşıdaki şunu anlıyo
AHA ŞİMDİ SIÇTI AĞZIMIZA  aferim onlara lan aslında beni tanıyolar . Ama şuan öyle bi duygu boşluğundayım ki dayanılmaz bi durum bu ...

Ben şuan eski sevgilimi özledim.Ne biliyim onunla konuşmayı özledim.Benimle dalga geçmesini,kavga edemeyişimiz tatlıydı yaa ne biliyim...Ama ben bunları düşünürken o kesin yeni sevgilisinin kollarında mutludur.O beni aldattı gitti ve şuan yanlızım ve sonumuzu o yazdı.Hayır anlatıyorum ne diceksiniz söz sizde...

14.06.2013 (bu tarihten nefret ediyorum çünkü bu tarihte başka bi kızla çıkmaya başlamış...)

Doğum günümden 2 gün sonra telefon numarasını almıştım yani önceden vardı arıyım dedim.Ama önce twitterina bakıyım dedim ve açtığım zaman gördüğüm şey

kendi fotoğrafı veee...... 14.06.2013 ne biliyim boşluktaydım o andan itibaren... Aradım...Konuştum... Ne biliyim aklımda olan herşeyi söyledim ve bana dediği tek şey ''Ben seni bekledim ama ben bi erkeğim ve bende yanımda bi kız istiyorum sen beni çok boşladın aynı şehirde değiliz o yüzden başka kızla çıkıyorum seni sevdim sevmedim değil ama yeter dayanamıyorum özür dilerim ARKADAŞ KALALIM''sona kadar iyiyidk be pampa diyesim geldi o an ama böyle bi beynim attı ''Ne arkadaşlığı bi pislik sen beni bi orospu için bırakıp gittin kapat kapat daha konuşmayalım yeter :SS

İşte böyle oldu. Sonra ben bi gece uykulu tanıştığımız siteden mesaj attım ama bildiğin mesaj değil destan yani bu bana dediki mesaja cevap olarak bi telefon bul ordan mesajlaşalım (ben içimden telefonu nerden buliyim götümden felan mı çıkarıyım diyorum ) ama tamam bulmaya çalışırım yazdım


Neyse işte konuşuyoruz biz ama sanki sevgiili gibi ilk başlarda hoşuma gitti kesin sevgilisinden ayrılmıştır diye düşündüm bi gün dayamayıp sordum cevap ''HAYIR AYRILMADIK BEN SENİNLE KONUŞURKEN MUTLUYUM ''dedi benim kafam yine attı sen benimle çıkarken başka kızlarla mı konuşuyodun felan dedim o kıvırmak için yok ZeBeBe felan dedi ama ben bi kere rahatsız olmuştum.

Bi gün attığım mesaja cevap vermedi bende mesaj atmıyı kestim(bu arada telefon benim değil :DDD) neyse bu bi gece saat 00.31 mesaj atmış ''ZeBeBe ayrıldık :)))'' hayır herşeyi anladım gülücük ne sonra ben buna tamam felan dedim konuşmaya başladık ben buna bi sert çıktım. o gün bu gündür mesaj atmıyo kendimi eksik hissediyorum ne biliyim neyse HEM BEN ALDATILDIM HEM BEN ÖZLÜYORUM BAŞLIYIM BÖYLE İŞE BEN YAA NEYSE GÜNÜN BİRİNDE KARŞILAŞIRSAK UTANACAK OLAN O BEN DEĞİLİM (YİNE ÇOK UZUN KONUŞTUM LANET OLSUN :DDDDD )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder