28 Aralık 2013 Cumartesi

Mutluyum :)))

Beyefendiden ne ara çıktın diceksiniz ben çıkarım ayrılırım sizin haberiniz bile olmaz o derece hızlıyım yani :D :D Neyse ben şimdi başlıyorum anlatmaya...

Şimdi biz beyefendi ile konuşuyoduk. daha doğrusu konuşmaya başladık nasıl oldu ne etti anlamadım ama bi anda barıştık çıkmaya başladık. Allahım çok güzel günlerdi (bu arada sadece 1 hafta :S) Neden güzeldi ? Çünkü hastaydı ve evde kalıyodu işe gitmiyodu bütün zamanını bana ayırıyodu. Güzeldi yaaaa :))) Neyse sonra bu mal iyileşti bana mesaj atmamaya başladı siz benim yerimde olsanız ne yaparsınız ?? Ben sürekli mesaj attım ama 20 mesaja sadece 3 yada 4 cevap geldi. Tabi bende sinirlendim...Veeee bitti diye mesaj attım. Neden yaptım böyle bi mallık bilmiyorum sonra üzüldüm :SSS Neyse bi gün whats app ta açık buldum mesaj attım işte bu benim onunla barışmam için yalvaran oğlan gitmiş yerine bi beyefendi gelmiş :SS ciddiyim :((( neyse işte konuştuk ama beni başından savmak ister gibiydi. Neyse bende uzatmadım kestim konuşmayı...Sonra sinirlendim açtım facebook u girdim bunun facebooku açık mı diye açık şerefsiz bana kapalı demişti :SS bi buna sinirlendim öyle sinirden patlıyodum sonra bi mesaj geldi normalde bakmazdım ama yine neyse bakıyım dedim mesaj ÇAGÖY den gelmiş Allah'ım nasıl mutlu oldum mesaş şöyleydi :
'' OOOOO ZeBeBe gelmiş selam sabahta yok özledim kızım seni senin için twitter bile açtım ama sen bi gelip görme bana mesaj atma bende direk cevap verdim beyefendiyi felan unuttum :))) Şimdi siz diceksiniz niye bi anda unuttu biz bu Çagöyle öyle bi ayrılmıştıkki bu benden nefret ediyodu bende ondan tiksiniyoduk birbirimizden ama ne olduysa işte bana öyle iyi davrandı...

Neyse yakın zamana gelelim ben bu beyefendi ile konuşmuyorum zaten ama çagöy 2 3 gün önce bana şöyle bi soru sordu ( şimdi mesajlaşmayı aynen geçiriyorum :
- zebebe sen beni ne olarak görüyosun yada görmek istiyosun (Ben bi heyecanladım kıpkırmızıyım )
+Bilmiyorum çagöy uzun zamandır düşünmedim sen bana eskiden kötü davranınca ...(salak eskiyi niye karıştıyosun)
-tamam önemli değildi zaten bende suç (mal zebebe mal işte çocuk bilidğin çıkma teklifi edicekti sana :S)

bi sonraki gün konuşmaya devam ettik çünkü o mesajlardan sonra kavga ettik :S klasik biz işte :S

+Soruna cevap verebilir miyim
-bende onu merak ediyodum (mal öyleyse neden sen tekrar sormadın :S)
+bana değer verdiğin sürece sana değer vermeye hazırım :)) (anla işte ya olur dedim )
-anlamadım biraz açar mısın :DDDD (hayır salak değil anladı sırf beni gıcık etmek için )
+hayır bana ne bana ne ........

felan falan derken işte bugün pek konuşamadık abisindeymiş felan bende dershandeydim o yüzden

Son bi not : beyefendi çagöye göre bin kat daha yakışıklı yani şuan attan inip eşşeğe binmiş olmuyorum :S

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder